ကၽြန္ေတာ့ဆီ လာလည္ၾကေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို အျမဲၾကိဳဆိုလွ်က္ပါ..... ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ေလးမ်ား ေတြ႕ ရင္လည္းအၾကံညံေလးမ်ားေပးႏိုင္ပါတယ္....သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကို အျမဲေလးစားလွ်က္...(သူရိန္)>

Thursday, August 16, 2012

သစၥာပန္းေလး လန္းႏိုင္ပါေစ..


 
ငိုမေရာင္ ၿပိဳမေရာင္ မဲေနေသာ မိုးႀကီးေလႀကီး က်ေတာ့မည္ထင္သည္…………..
မီးရထား လမ္းေပၚတြင္း ေခါင္းငိုက္စိုက္ေလွ်ာက္ေနေသာ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္…………..

သူ႔ လက္ေလးထဲမွာေတာ့… တယ္လီဖုန္းေလး…….. “ တယ္လီဖုန္း……. ကိုင္ပါအုံး…….
အေမာေျပ စကားသံေလးေတြ……. တီတီတီ………. လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာ တယ္လီဖုန္းမွာ
ျပန္လည္ေျဖၾကားျခင္း မရွိပါသျဖင့္……”

ေကာင္မေလးရယ္… မင္းေပးထားတဲ့ ကတိေတြ ကိုေမ့ပစ္လိုက္တာလား……..


ဟိုး အရင္တုန္းကေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာကို သံုးႏွစ္ သံုးမိုး ခ်စ္မွ
အခ်စ္စစ္လို႔ ေခၚတြင္ၾကတယ္.. ကၽြန္ေတာ္လက္ခံတယ္ေလ… ျဖစ္ႏိုင္တာပဲ
အဲေလာက္ၾကာရွည္မွ အခ်စ္ဆိုတာ တည္ၿမဲမွာေပါ့….

အဲဒီေနာက္ပိုင္း မွာ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားဖူးတဲ့ အခ်စ္က ျမင္ျမင္ခ်င္း အခ်စ္
ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလားေနာ္… ဒါေပမယ့္ တကယ့္လက္ေတြ႔ ေတြ သာဓကေတြ ရွိေတာ့
ကၽြန္ေတာ္လက္ခံရမွာေပါ့…

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေခတ္ကေတာ့ သိပ္ကိုတိုးတက္လြန္းပါတယ္…. တစ္ေနရာနဲ႔ တစ္ေနရာ
ကမာၻ အေရွ႔ျခမ္းနဲ႔ အေနာက္ျခမ္း ကိုေတာင္ ဆက္သြယ္ႏိုင္ေအာင္ တီထြင္ထားတဲ့
အင္တာနက္ဆိုတဲ့ကြန္ယက္စနစ္ႀကီးထဲ မွာ အမွတ္မထင္ ခလုတ္တိုက္
ေတြ႔ဆံုခဲ့ၾကတယ္.. ကၽြန္ေတာ့ တို႔ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ မျမင္ဖူးၾကဘူး
မေတြ႔ဖူးၾကဘူး ခင္မင္ရင္းႏွီး လာရင္းနဲ႔ သံေယာဇဥ္ေတြ တိုးပြားၿပီး
ကူးေျပာင္းလာတဲ့ အခ်စ္ကို ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မယံုခ်င္လဲ မရပါ ဘာလို႔လဲ
ကၽြန္ေတာ္ သူမကို သိပ္ခ်စ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္ေတြ႔ပဲေလ.. သိပ္ခ်စ္တယ္……
ေကာင္မေလးရယ္…

ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္က သေဘၤာသားဆိုေတာ့ သေဘၤာနားတဲ့ အခ်ိန္ အေပါင္း အသင္းေတြ
နဲ႔ ရွိတာကလြဲရင္ တစ္ေန႔ တစ္ေန႔ အလုပ္နားေတာ့ ပ်င္းစရာေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့
ဒါေၾကာင့္ အိမ္မွာ အင္တာနက္ေလး ခ်ိတ္ၿပီး G talk, Facebook နဲ႔
အျခားဆိုဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ မန္ဘာအျဖစ္၀င္ သတင္းေလးေတြဖတ္..
ပို႕စ္ေလးေတြလိုက္ဖတ္ ကဗ်ာေလးေတြ လိုက္ဖတ္ ကိုယ္ပိုင္ ကဗ်ာေလးေတြ
လိုက္ဖတ္နဲ႔ ျမန္မာမ်ားစုေ၀းရာ ဆိုဒ္ေလးထဲ ကို ကၽြန္ေတာ္ေရာက္လာတယ္
လူအမ်ားစကားေျပာခန္းတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္၀င္စားသြားတယ္ ကၽြန္ေတာ္
၀င္ၾကည့္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ရာခ်ီတဲ့ မန္ဘာေတြက စေနာက္ ေျပာဆိုေနၾကတာ
ေတြ႔ရတယ္ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းတယ္ဗ် ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္္လဲ ၀င္ၿပီး
စေနာက္ၾကတာေပါ့….

အဲမွာ သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္မထင္ ေတြ႔ဆံုခဲ့တယ္….
ရင္းႏွီးပြင့္လင္းစြာစေနာက္ ေျပာဆိုတတ္သည့္ သူမေလးကို ကၽြန္ေတာ္
စတင္ခင္မင္မိသည္။ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ပင္ မိတ္ဖြဲ႔ခဲ့ၿပီး သူမနဲ႔
ခင္မင္လာခဲ့တယ္….။ အမွတ္မထင္ တစထက္ တစတိုးပြားခဲ့တဲ့ သံေယာဇဥ္
ႀကိဳးကိုေတာ့ သူမသတိမျပဳမိဘူးလား……..။ မိဘေတြ ခ်ုဳပ္ၿခယ္မႈေတြထဲ
ရွင္သန္ေနတဲ့ သူမ ဘ၀ကို ၾကည့္ၿပီး ဂရုဏာပိုခဲ့မိတယ္….၊ သူမႏွင့္
ေတြ႔တိုင္း ကၽြန္ေတာ့မ်က္ႏွာမွာ အၿပံဳးရိပ္ေလးေတြ ခိုေအာင္းလာခဲ့တယ္….
ခ်စ္စဖြယ္ အမူအရာေလး နဲ႔ ႏြဲ႔ႏြဲ႔ေလးဆိုးတတ္တဲ့ သူမကို ကၽြန္ေတာ္
အၾကင္နာပိုခဲ့တယ္ေလ… ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္ သူမနဲ႔ ဖုန္းေလးေတြ
ေျပာျဖစ္လာတယ္……

ဖုန္းေလး ေျပာခြင့္ရၿပီး ေနာက္ပိုင္း သူ႔ အေပၚကၽြန္ေတာ္ သံေယာဇဥ္ေလးေတြ
ပိုမို ေႏွာင္တြယ္လာခဲ့တယ္… သူမဖုန္းေလး အလာကို ကၽြန္ေတာ္ေမွ်ာ္ရတာ
ကၽြန္ေတာ့ အက်င့္ျဖစ္ေနၿပီ…. ဒါေၾကာင့္ သူမဖုန္းလာရင္
ခြဲျခားသိႏိုင္ေအာင္ ဖုန္းသံေလးေတာင္ ေျပာင္းထားတယ္…..

“ျမည္ပါကြယ္.…..တယ္လီဖုန္းေလး……… တယ္လီဖုန္းေလး…… ေ၀းသြားလဲ မင္းကို တမ္းတတယ္….

ျမည္ပါကြယ္.…..တယ္လီဖုန္းေလး……… တယ္လီဖုန္းေလး….. အၿမဲတမ္းပဲ မင္းအသံေလး
ၾကားခ်င္….”

ကၽြန္ေတာ္ ဒီသီခ်င္းသံေလး ၾကာရင္ အေပ်ာ္ဆံုးေပါ့…..

“ဟလို……….”

“ကိုကိုလား……….. ထမင္းစားၿပီးၿပီလား”

“………………….”

ဒါေတြကေတာ့ က

ကၽြန္ေတာ္ေန႔တိုင္းၾကား ရတဲ့ မရိုးႏိုင္တဲ့ သူမ အသံေလးပဲေလ…
ဖုန္းေျပာခြင့္ရေတာ့လဲ ခ်စ္စဖြယ္ အသံခၽြဲခၽြဲေလးေတြက ကၽြန္ေတာ့ကို
မခ်စ္ပဲ မေနႏိုင္ေအာင္.. တြန္းပို႔ခဲ့ပါတယ္… သူမက တစ္ဦး တည္းေသာ
သမီးေလးမို႔ ကၽြန္ေတာ့ကို အကို တစ္ေယာက္လို ခင္မင္တြယ္တာ ဆိုးႏြဲ႔
တာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ အခြင့္အေရး ယူမိမွာ စိုးတယ္….

တခါကေလ သူမ ဖုန္းအလာ မေစာင့္ႏိုင္ပဲ သူမဖုန္းေလးကို ဆက္လိုက္ရင္လဲ….
“တယ္လီဖုန္း………. ကိုင္ပါအုန္း………အေမာေျပစကားသံေလး မ်ားၾကားခ်င္လို႔….
ခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းေတြ အမ်ားႀကီးေျပာခ်င္လို႔….”

သူမ ရဲ့ ဖုန္းေလးမွ ထြက္လာတဲ့ တီးလံုးသံေလးက ကၽြန္ေတာ့ကို
ေလွာင္ေနသလိုပဲ… ကၽြန္ေတာ္ၿပံဳးမိတယ္…. သူမ ကၽြန္ေတာ့ စိတ္ကို သိလုိ႔မ်ားလား သူမဖုန္းရဲ့ waing tone ဖုန္းသံေလးခ်ိန္းထားတာလား? ကၽြန္ေတာ္ သူမရဲ့ waiting tone
ေလးနားေထာင္ရတာကို ေက်နပ္မိတယ္.. သီခ်င္းသံေလး ေနာက္မွာ ေပၚလာတဲ့ သူမ
အသံေလးဆို ေျပာစရာပင္ မလိုေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ျမတ္ႏိုးမိတယ္…

“ဟလို………. ကိုကို… ညီမေလး ဆက္မလို႔ပဲ ဖြားဖြားတို႔ကို ကူေနရလို႔…”

“အင္းပါ… ဒါနဲ႔ ညီမေလး ”

“ဟုတ္ကဲ့…. ကိုကို ေျပာေလ…..”

“ညီမေလး waiting tone ေလးေျပာင္းထားတာလား….”

သူမ ၿငိမ္သက္စြာ ရွက္ရြံသြားပံုပဲ….. ၿပီးမွ… အသံ တိုးတိုးေလး နဲ႔ “ဟုတ္ကဲ့” တဲ့..

ကၽြန္ေတာ္ထပ္ၿပီး ေမးလိုက္ေတာ့ သူမ ဖုန္းထဲမွာ.. ကၽြန္ေတာ့ ဖုန္းေလး
လာရင္ လာတဲ့ Ring tone ေလးက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ဆင္တူပဲေလ…..

ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ႏိုင္ၿပီေလ… သူမရင္ထဲကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္
ေနရာယူထားၿပီးၿပီလဲဆိုတာကိုလဲ…

ကၽြန္ေတာ္ သူမကို သိပ္မကြာခ်ိန္ေလးမွာပဲ သူမကို ကၽြန္ေတာ္
ဖြင့္ေျပာလိုက္တယ္… သူမ ကၽြန္ေတာ့ အခ်စ္ကို ျပန္လက္ခံလိုက္တယ္..
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ သိပ္ေပ်ာ္ရႊင္ရတယ္… သိပ္ပြင့္လင္းတဲ့ သူမ ကို
ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္သလို သူမရဲ့ ယုယမွဳေလးေတြက လဲ ကၽြန္ေတာ့ အတြက္ေတာ့ ၾကည္ႏူးမဆံုးပါပဲ…….. သူမကသိပ္ျဖဴစင္တဲ့ ကေလးေလးနဲ႔ တူတယ္…
ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ သူမ အခ်စ္ကို ရလို႔ သိပ္ကံေကာင္းတယ္…

ကၽြန္ေတာ္ သူမကို သိပ္ခ်စ္တယ္.. ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေတာ့သူမ အနားမွာ တဖ၀ါးမွ
မခြါပဲေနခ်င္တာေပါ့… ဒါေပမယ့္လည္းေလ.. ကၽြန္ေတာ္ သူမေလးနဲ႔ ဘ၀ ကို
တည္ေဆာက္ဖို႔ ႀကိဳးစားရမယ္ေလ…. ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြမ္းက်င္တဲ့
အလုပ္ျဖစ္တဲ့ သေဘၤာကို ျပန္တက္ရအံုးမွာေပါ့…. သူမကို
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္တယ္….. ၿပီးေတာ့ သူမကို ကၽြန္ေတာ္ယံုတယ္.. ကၽြန္ေတာ္က
သူမ အတြက္ တစ္ဦးတည္းေသာ အခ်စ္ဦးတဲ့…. ေပ်ာ္လိုက္တာ.. ဒါေလးနဲ႔တင္
ေက်နပ္ပါၿပီ….. သူမတို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ
ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတြဲက အမ်ား အားက်စရာ အတြဲေလးပဲ….
သိပ္နားလည္မႈရွိၾကတယ္ေလ……….

ကၽြန္ေတာ္ စိုးရိမ္တာက ေတာ့ ခဏခဏ သူမေနမေကာင္းျဖစ္တာေလးပဲ…………..

ကၽြန္ေတာ္သြားရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ သူမ ငိုလိုက္တာ… ကၽြန္ေတာ္ေလ သူမမ်က္ရည္ေတြ
ျမင္ရင္ ရင္ကိုခြဲၿပီးဆားနဲ႔ ပက္သလို ခံစားရတယ္.. သူမ မ်က္ရည္ေတြ
ကၽြန္ေတာ္မလိုလားဘူးေလ.. သူမ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ရီသံေလးေတြကို
ကၽြန္ေတာ္စြဲလန္းခဲ့တယ္…

“ခ်စ္ေလး ဘာလို႔ ငုိတာလဲ ကြာ.. ခ်စ္ေလး နဲ႔ ကိုကို ဘ၀ အတြက္ ကိုကို
အလုပ္သြားလုပ္တာ ခ်စ္ေလး ငိုေနရင္ ကိုကို ဘယ္ေလာက္ စိတ္မေကာင္း
ျဖစ္ရမယ္ဆိုတာ ခ်စ္ေလး မသိဘူးလား…”

ခုခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္မေမ့ႏိုင္ဘူး ဘယ္လို ေခ်ာ့ေခ်ာ့ မတိတ္ပဲ ကၽြန္ေတာ့
ရင္ခြင္ထဲ ေခါင္းေလးတိုးၿပီးငို ေနတဲ့ သူမ မ်က္ႏွာေလးကို….

ကၽြန္ေတာ္သူမ ကိုခ်စ္သူလို ခ်စ္ခဲ့သလို ညီမေလးလိုလဲ ခ်စ္တယ္.. သူငယ္ခ်င္း
တစ္ေယာက္လိုလဲ အစစ အရာရာ တိုင္ပင္ခဲ့တယ္….. ကၽြန္ေတာ့ကို
ေလယာဥ္ကြင္းလိုက္ပို႔တဲ့ ေန႕ကေတာ့ သူမ သိပ္ေနမေကာင္းဘူး ျဖဴေဖ်ာ့တဲ့
လက္ေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့လက္ေလးကို ဆြဲထားတယ္….. အခ်ိန္နီးေတာ့
မျဖဳတ္ခ်င္ေပမယ့္ တြဲထားတဲ့ လက္ေလးကို ျဖဳတ္ခဲ့လိုက္ရတယ္…

“ ခ်စ္ေလး ကိုကို႕ ကို ခ်စ္လား……….”

“ သိပ္ခ်စ္တာေပါ့ ကိုကိုရယ္….. ”

“ ဒါဆို ခ်စ္ေလးကိုကို႔ ကိုေစာင့္ေနေနာ္….”

“……………”

သူမ ႏွဖူးေလး ကို အသာေလး ငုံ႔နမ္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ထြက္လာခဲ့တယ္… သူမ
မ်က္ႏွာမွာ မ်က္ရည္စက္ေလးေတြနဲ႔………..

ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္တဲ့ သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ခြဲခ်င္ပါ့မလဲ…
ဒါကကၽြန္ေတာ္တို႔ ၂ ေယာက္ အတြက္ပဲေလ……….

ေလယာဥ္ႀကီး အရွိန္ အဟုန္ျပင္းစြာ… ကမာၻေျမျပင္ရဲ့ ဆြဲအားကို ဆန္႔က်င္ၿပီး
ျပန္တက္သြားႏိုင္ေပမယ့္….. ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့….. သူမရဲ့ စြဲအားကို
မရုန္းထြက္ႏိုင္ခဲ့ဘူး…….

သူမ ေန႔တိုင္း E mail ေလးေတြ ပို႔မယ္လို႔ ကတိေပးခဲ့တယ္… ကၽြန္ေတာ္ကလဲ
ကမ္းဆင္းရတဲ႔အခါတိုင္း သူမထံ ဖုန္းဆက္သြယ္ခဲ့တယ္… သူမက တကယ့္
သစၥာရွင္ေလးပဲ… သူမရဲ့ ဖုန္းကို ေခၚလိုက္ရင္ပဲ တယ္လီဖုန္း အတြင္းမွ
ကၽြန္ေတာ့ကို ရည္ညႊန္းထားတဲ့ သံစဥ္ေလး ရဲ့ ေနာက္က ေပၚထြက္ လာတဲ့ သူမရဲ့
ခ်စ္စဖြယ္ အသံေလး ၾကားတိုင္း ကၽြန္ေတာ့ အတြက္ ပင္ပန္းတာေတြ ေျပေပ်ာက္ရ
စၿမဲပဲ……….အင္တာနက္ ကြန္နက္ရွင္ ရတိုင္း သူမ ပို႔တဲ့ ေမး(လ္)ေလးေတြနဲ႔
သီခ်င္းေလးေတြ သူမ ဓာတ္ပံုေလး ေတြကို ဖတ္ရွဴၿပီး သူမထံ စာေလး
ျပန္ရတာေပါ့……. သူမရဲ့စာေတြကေတာ့ ေမး(လ္) ေလးဖြင့္လိုက္တာနဲ႔
ရက္စြဲေလးနဲ႔ ပ်က္ကြက္မရွိ မတူညီတဲ့ စာသားေလး မ်ားနဲ႔ လြမ္းခ်င္းမ်ားကို
ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ရွဳရပါတယ္… သူမကို ကၽြန္ေတာ္လဲ…… အသက္အမွ် ခ်စ္ရပါတယ္………..

ေကာင္မေလးေရ………. သိပ္လြမ္းတယ္ကြာ…………………

ဒီလိုနဲ႔ ဒီတစ္ေခါက္ ကမ္းဆင္းရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့
သီတင္းေလး ေျပာျပမလို႔ပါ…ကၽြန္ေတာ္ သူမနားကို ျပန္လာေတာ့မယ္လို႔ေလ….
ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ ၂ ပတ္ေနရင္ ကၽြန္ေတာ္ သေဘၤာဆင္းေတာ့မယ္ေလ… ဒါေပမယ့္
ေကာင္မေလးစာေတြ အရင္လို အျပည့္အ၀ မဟုတ္ေတာ့ဘူး... ပ်က္တစ္ရက္
လာတစ္ရက္နဲ႔ေလ…. စာသားေတြက ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ကို လြမ္းတဲ့ အေၾကာင္းေတြကလဲ
သိပ္မေလးနက္ေတာ့သလိုပဲ ခံစားရတယ္…… သူမ ေရးတဲ့ စာတိုင္းမွာပါတာကေတာ့
က်န္းမာေရးကို အထူးဂရုစိုက္ဖို႔ပါပဲ……. က်န္းမာမွ ခ်မ္းသာႏိုင္မယ္..
ကိုယ္ခႏၶာက်န္းမာဖို႔ကို အထူးဂရုစိုက္ဖို႔ေတာ့ စာထဲမွာပါတယ္…
အဲဒါထက္ဆိုးတာက ကၽြန္ေတာ့ ဆီစာမေရးတာ ၁၀ ရက္ေက်ာ္ေနၿပီေလ… လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၅
ရက္က စာက ကၽြန္ေတာ့ဆီ ေနာက္ဆံုး၀င္ထားတယ္……..ကၽြန္ေတာ့္ကို
မခ်စ္ေတာ့လို႔လား အခ်စ္ေတြမ်ား ေပါ့သြားၿပီလား…. ကၽြန္ေတာ့မွာေတာ့
လေပါင္းမ်ားစြာ ဒီစာေလးေတြ ဖတ္ရဖို႔ သူအသံေလး ၾကားရဖို႔ ႀကိဳးစာေနတာ…..
သူမဘာလို႔လဲ အသစ္မ်ားေတြ႔ေနၿပီလား……………. သူ႔မထံဖုန္းဆက္ေတာ့လဲ………………….

“ တယ္လီဖုန္း……. ကိုင္ပါအုံး……. အေမာေျပ စကားသံေလးေတြ……. တီတီတီ……….
လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာ တယ္လီဖုန္းမွာ ျပန္လည္ေျဖၾကားျခင္း မရွိပါသျဖင့္……”

ကၽြန္ေတာ့ ရင္ေတြ ကြဲအက္ရတာေပါ့…. ကၽြန္ေတာ္ အထပ္ထပ္ ေခၚဆိုတယ္…
မရပါဘူး……… ကၽြန္ေတာ္ႀကံရာမရဘူးေလ ကၽြန္ေတာ္ သူမသူငယ္ခ်င္းေတြ
ဆီဖုန္းဆက္တယ္…. သူငယ္ခ်င္းေတြက မသိသလိုလို….. မဟုတ္သလိုလုိ ေရရာတိက်တဲ့
အေျဖ မေပးဘူး အားလံုးေျဖတာက သူမရွိေနပါတယ္.. သူမဖုန္းသံမၾကားလို႔
မကိုင္တာေနမွာေပါ့… ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ အေျဖကို တစ္ေယာက္မွ
မေပးႏိုင္ခဲ့ဘူးေလ………..

ျမန္မာျပည္ကို မျပန္ခင္ ၂ ပတ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ ဘ၀ရဲ့ ငရဲမီးပါပဲ….
ကၽြန္ေတာ္ အရင္လို မတက္ၾကြေတာ့ဘူး ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ေနတာေတြလဲ အရင္လို
အဓိပၸာယ္ မရွိေတာ့ဘူးေလ.. အဓိပၸာယ္မဲ့ ခဲ့ရၿပီေလ………..
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းစိတ္ေလခဲ့တယ္……………. သူမဘာလို႔ လဲ ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္တာ
သူမသိေနတာပဲ သူမ ရွင္းျပမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ အရာအားလံုးကို
ခြင့္လႊတ္ႏိုင္တယ္ ခုေတာ့……………..

ေလယာဥ္ႀကီး ျမန္မာ့ေျမကို အရွိန္ အဟုန္နဲ႔ ထိုးဆင္းသြားခဲ့တယ္….
အရင္တစ္ခ်ိန္က ဒီေန႔ရက္ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ သူမႏွင့္ အတူတူ
လက္ခ်ိဳးေရတြက္ ေနခဲ့တယ္…. ခုကၽြန္ေတာ္ျပန္ေရာက္လာေတာ့ သူမ………………. ……..

ကၽြန္ေတာ္ ေလယာဥ္ကြင္းေရာက္ေတာ့ သူမကို ေမွ်ာ္မိတယ္ေလ… ကၽြန္ေတာ္
ျပန္လာမယ္ဆိုတာ အီးေမးပို႔ထားတယ္…. လာႀကိဳေစခ်င္တယ္လို႔လဲ
ေရးထားတယ္………….. သူမ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလဲ ကၽြန္ေတာ္
ေျပာျပခိုင္းထားတယ္ေလ………………. ကၽြန္ေတာ္ရွာေနမိတဲ့ မ်က္လံုး အစံုဟာ..
က်ီးကန္းေတာင္းေမွာက္ဆိုတာထက္ေတာင္ ဆိုးဦးမွာေပါ့…………….

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြ ေလးလံစြာနဲ႔ အိမ္ကိုျပန္ခဲ့တယ္….. ကၽြန္ေတာ္
မေက်နပ္ႏိုင္ဘူး………. သူမသူငယ္ခ်င္းဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး သူမသူငယ္ခ်င္းနဲ႔
သြားေတြ႔တယ္.. အဲမွာကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ရတာက…………..

သူမ ကင္ဆာေရာဂါေၾကာင့္ ဘန္ေကာက္မွာ....... ေဆးကုသ ခံေနတယ္တဲ့…………. သူမ
ေရာဂါေတြ နဲနဲေလး သက္သာတာနဲ႔ သူမ ကၽြန္ေတာ့ထံ အီးေမးေတြပို႔တယ္တဲ့…… ၿပီးခဲ့တဲ့
လ ကသူမခြဲစိတ္တယ္တဲ့ သူမဆီက အီးေမး(လ္) ေနာက္ဆံုးရတဲ့ ေန႔က
သူမခြဲစိတ္ခန္း၀င္တဲ့ေန႔တ့ဲေလ…..

ကၽြန္ေတာ့ စိတ္ေတြ ေလးလံသြားတယ္… ကၽြန္ေတာ္ ထင္ထားတဲ့ အတိုင္းသာ
ျဖစ္လိုက္ပါေတာ့လား ေကာင္မေလးရယ္… ေနာက္ခ်စ္သူ အသစ္ေတြ႔သြားတယ္ဆိုတဲ့
သတင္းပဲ ျဖစ္လိုက္ပါေတာ့လား….. ခုေတာ့ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေကာင္မေလးရယ္……….
မင္းရဲ့ သစၥာေတြကို ငါ ေစာ္ကားမိသြားၿပီ……

သူမ ခြဲစိတ္မႈ ေအာင္ျမင္၏ မေအာင္ျမင္၏ ဆိုတာကိုေတာ့ သူမတို႔ မသိရေသးဘူး
သူမမွာ ဒီေရာဂါေ၀ဒနာ ခံစားရတာကို ကၽြန္ေတာ့ကို ေပးမသိဖို႔လဲ သူမ
သူငယ္ခ်င္းေတြကို မွာထားေသးတယ္တဲ့……….

ေကာင္မေလးေရ……… မင္းရဲ့ သစၥာေစာင့္သိမႈေတြအတြက္ ကိုယ္ဘယ္လို ေပးဆပ္ရမလဲကြာ……….

ငိုမေရာင္ ၿပိဳမေရာင္ မဲေနေသာ မိုးႀကီးသည္းထံစြာ ရြာခ်လိုက္ေလသည္…………..

မီးရထား လမ္းေပၚတြင္း ေခါင္းငိုက္စိုက္ေလွ်ာက္ေနေသာ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္…………..

သူ႔ လက္ေလးထဲမွာေတာ့… တယ္လီဖုန္းေလး…….. “ တယ္လီဖုန္း……. ကိုင္ပါအုံး…….
အေမာေျပ စကားသံေလးေတြ……. တီတီတီ………. လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာ တယ္လီဖုန္းမွာ
ျပန္လည္ေျဖၾကားျခင္း မရွိပါသျဖင့္……”

ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာလဲ….. မီးရထားမွ……….. “ေပၚ………………….ေပၚ………………..”

ေကာင္မေလးေရ……………. မင္းကိုေသသြားရင္ေတာင္ ကိုယ္ေ၀းခြင့္မေပးႏိုင္ဘူး……………

မီးရထားသံ တေျဖးေျဖးနဲ႔ နီးကပ္လာပါတယ္…………………

အဲအခ်ိန္မွာ ေကာင္ေလး လက္ထဲက ဖုန္းေလး အသက္၀င္လာပါတယ္………

“ျမည္ပါကြယ္.…..တယ္လီဖုန္းေလး……… တယ္လီဖုန္းေလး…… ေ၀းသြားလဲ မင္းကို တမ္းတတယ္….

ျမည္ပါကြယ္.…..တယ္လီဖုန္းေလး……… တယ္လီဖုန္းေလး….. အၿမဲတမ္းပဲ မင္းအသံေလး
ၾကားခ်င္….”

ရုပ္တရက္ေအးစက္ေတာင့္တင္းသြားၿပီး ဖုန္းေလးကို
ကိုင္လိုက္မိတယ္….သူမီးရထားလမ္း လယ္ေခါင္မွာ မတ္တပ္ႀကီးရပ္ေနမိတယ္……….

“ ကိုကို…………. ကိုကို…………. ေဘးကို ဆင္းေလ…. ရထားလာေနၿပီ………”

ထိုခ်ိန္မွ သူသတိ၀င္သြားတယ္………….. ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ေကာင္မေလး…………….
သူမအသံေလး ေပ်ာက္ကြယ္သြားတယ္…………….

“ဂ်ဳန္း……………..ဂ်ဳန္း…………………………ဂ်ဳန္း………………………………….”

……………………………………………………………….

…………………………………………..

……………………………

………………

အခ်ိန္က မိနစ္ပိုင္းေလ…………………… တစ္မိနစ္..လား ႏွစ္မိနစ္လား………….သံုးမိနစ္လား………….

ကၽြန္ေတာ္ဘာေတြ လုပ္လိုက္မိတယ္ မသိေတာ့ဘူး………………..

ကၽြန္ေတာ္သိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မီးရထားလမ္းေဘးမွာ………… ေခြေခြေလး လဲေနတယ္…
ကၽြန္ေတာ့္ ေဘးမွာ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းပါ………….. သူကေတာ့
ေဒါနဲ႔ေမာနဲ႔..ကၽြန္ေတာ့္ကို…..

“မင္းသိပ္ေသခ်င္ေနလား………………………………………..

…………………………………………………….

………………………………………….”

ကၽြန္ေတာ္မၾကားႏိုင္ေတာ့ဘူး သူေျပာေနတာ ကၽြန္ေတာ္ ဘာကိုမွ မၾကားေတာ့ဘူး
မီးရထားႀကီး ကၽြန္ေတာ့္ေဘးကျဖတ္သြားၿပီး အဆံုးမွာ…
ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔လိုက္ရတယ္…………………..


အိမ္မက္မက္ေနတာလား………………
ဟုတ္တယ္ သူမပါ ေသခ်ာပါတယ္……… ျဖဴေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ မ်က္ႏွာေလး နဲ႔ အေႏြးထည္လက္ရွည္
အေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ေလး အျဖဴေရာင္ဦးထုပ္ေလးနဲ႔………. မ်က္လံုးႏွစ္လံုးကို
စံုမွိတ္ၿပီး လက္ေလးနဲ႔အုပ္ထားတယ္………………

ကၽြန္ေတာ္ သူမဆီ အေျပးေလးထြက္သြားခဲ့တယ္………………. သူမလက္ေလး
ကိုဆုတ္ကိုင္လိုက္တယ္……. ၿပီးေတာ့……………..

ကၽြန္ေတာ္ရင္ေတြ အတိုင္းအစမဲ့ ခုန္ေနတယ္…….ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္
ေခၚလိုက္တယ္ “ခ်စ္ေလး…………..” သူမ လက္ေလး အသာေလးဖယ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့ကို
ၾကည့္တယ္……. မ်က္၀န္းမွာလဲ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔……… ၿပီးေတာ့ “ကိုကို……….”
ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္ သူမကို ရင္ခြင္ထဲကိုဆြဲၿပီး ဖက္လိုက္တယ္………
သူမငိုေနတယ္ ကၽြန္ေတာ္လဲ မ်က္ရည္ေတြ က်ေနတယ္…… ဒါေပမယ့္
ကၽြန္ေတာ္႔ဘ၀မွာေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး…………….
ကၽြန္ေတာ္သိပ္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့တယ္…….



သူမ ကၽြန္ေတာ့ကို သတင္းေကာင္းေလး ေျပာျပခဲ့တယ္……….. သူမေရာဂါက
ကုသေပ်ာက္ကင္း သြားတယ္တဲ့…….

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သူမရဲ့ ခ်စ္အိမ္ေလးမွာေတာ့……. သစၥာပန္းေလးေတြ
စိုက္ပ်ိဳးခဲ့တယ္… ေအးခ်မ္း ေႏြးေထြးတဲ့ မိသားစုဘ၀ေလးကို
ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ခဲ့တယ္…… သစၥာပန္းေလးေတြက သစၥာရွိစြာ ဖူးပြင့္ခဲ့တဲ့
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သူမတို႔ရဲ့ အိမ္ေဂဟာေလးကေတာ့………… ခုဆို ကေလးငိုသံေလးေတာင္
ၾကားေနရၿပီေလ……။



ခ်စ္သူတိုင္း သစၥာရွိစြာ ခ်စ္ႏိုင္ၾကပါေစ…………..။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
လာလည္တဲ့အတြက္ေက်းဇူးပါ